Skip links

Թարգեթավորված գովազդ Facebook/Instagram-ում

Ցանկանու՞մ եք բարձրացնել ապրանքանիշի ճանաչելիությունը և ներգրավել վճարունակ լսարան: Ճանաչելի դարձեք Facebook/Instagram-ում՝ թարգեթավորված գովազդի միջոցով և գտնեք հետաքրքրություններ ունեցող լսարաններ:

Таргетированная реклама в Фейсбук

Թարգետավորված գովազդի առավելությունները Facebook/Instagram-ում

Թիրախային լսարանի ներգրավածություն

Սոցիալական ցանցերում գովազդը թույլ է տալիս արագ հասնել թիրախային լսարանին՝ օգտագործելով մեծ թվով զտիչներ՝ տեղանքից և լեզվից մինչև անձնական հետաքրքրություններ

Կարող եք առաջ գնալ առանց կայքի

Գովազդելով ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները Facebook-ում, դուք կարող եք վաճառել ձեր պրոդուկտը և ստանալ պատվերներ անմիջապես հարթակի կամ մեսենջերի միջոցով. սա հարմար է նոր պրոդուկտը փորձարկելու կամ վեբ կայքի մշակման ժամանակ:

Գովազդի անհատականացում

Լսարանի սեգմենտավորումը հնարավորություն է տալիս օգտատերերին ցուցադրել տարբեր գովազդաներ՝ կախված նրանց կարգավիճակից, բնակության վայրից և այլ պարամետրերից

Ճանաչելիության բարձրացում

Գովազդային արշավը հնարավոր է կարգավորել ոչ միայն վաճառքի նպատակով, այլ նաև ապրանքանիշի ճանաչելիությունը բարձրացնելու նպատակով. այս դեպքում ձեր քոնթենթը կտեսնեն ավելի շատ մարդիկ:

Տարբեր ձևաչափեր

Օգտագործելով կարճ տեսանյութեր, տեքստային գրառումներ, կարուսելներ և գովազդային այլ ձևաչափեր, հնարավոր է մաքսիմալ բացահայտել արտադրանքի կամ միջոցառման առավելությունները:

Բյուջեի օպտիմալացում

Facebook-ում գովազդային արշավների վճարման մի քանի տարբերակ է գործում՝ կոնվերսիայի և ցուցադրության համար։ Սա թույլ է տալիս օպտիմալացնել ձեր ռազմավարությունը ձեր առաջխաղացման նպատակների համար և հասնել առավելագույն արդյունավետության ցանկացած բյուջեի դեպքում:

Թարգետավորված գովազդի գործիքակազմը Facebook/Instagram-ում

Ի՞նչ է ներառում թարգետավորված գովազդի գործարկումը Facebook-ում:

Ապրանքի
կամ ծառայության վերլուծություն

Ապրանքի կամ ծառայության վերլուծություն

Սպառողի համար ապրանքի կամ ծառայության մրցակցային առավելությունների և արժեքի որոշում:

Թիրախային
լսարանի վերլուծություն

Թիրախային լսարանի վերլուծություն

Սպառողի հիմնական պահանջների բացահայտում, սեգմենտավորում՝ հիմնված սոցիալ-դեմոգրաֆիկ բնութագրերի, գտնվելու վայրի, հետաքրքրությունների և այլ պարամետրերի հիման վրա:

Գովազդային
արշավի նպատակների համաձայնեցում

Գովազդային արշավի նպատակների համաձայնեցում

Ակնկալվող արդյունքի ընտրություն և ամենաիրատեսական ցուցանիշների որոնում, որոնց պետք է հանգեցնի գովազդային արշավը։

Մրցակցի
աուդիտ

Մրցակցի աուդիտ

Կրեատիվների բովանդակության որոնում և վերլուծություն, որոնք օգտագործում են նմանատիպ թիրախային լսարան ունեցող ձեր մրցակիցները՝ առավել արդյունավետ ռազմավարություն ստեղծելու համար:

Գովազդային
կրեատիվների մշակում

Գովազդային կրեատիվների մշակում

Գովազդային մակետների ստեղծում՝ հաշվի առնելով նախորդ փուլերում հավաքագրված տեղեկատվությունը և մեր թիմի փորձագետների փորձը:

Գովազդի
անհատականացում

Գովազդի անհատականացում

Գովազդային արշավի պարամետրերի կարգավորում յուրաքանչյուր գովազդի և թիրախային լսարանի համար՝ առավելագույն արդյունավետության հասնելու համար:

Գովազդային
արշավների օպտիմիզացում

Գովազդային արշավների օպտիմիզացում

Ֆինանսական արդյունավետության օպտիմալացման և հայտերի քանակի ավելացման նպատակով արշավի տեխնիկական պարամետրերի լրացուցիչ ճշգրտում` պրոեկտի նպատակներին համապատասխան:

Տեխնիկական
աջակցություն

Տեխնիկական աջակցություն

Աջակցություն ծրագրի իրականացման ողջ ընթացքում՝ գովազդային արշավների կազմակերպում, գովազդի մոնիտորինգ, բյուջեի համալրում և տեխնիկական խնդիրների լուծում։

Ինչո՞ւ Է կոմպլեքս մոտեցումն ամենաարդյունավետը առցանց մարքեթինգում:

Ինտերնետ մարքեթինգում ցանկացած առաջխաղացում պլանավորելիս և գովազդային արշավներ սկսելիս կարևոր է միաժամանակ հաշվի առնել մի քանի պարամետր՝ նպատակները, թիրախային լսարանի վարքագիծը, օգտագործվող հարթակները և այլ տվյալներ: Դա կոմպլեքս մոտեցում է, որը թույլ է տալիս առաջարկել ամենաարդյունավետ լուծումները՝ հաշվի առնելով շուկայի ներկա բոլոր պայմանները:

ՄԵՐ ՔԵՅՍԵՐԸ

Ресторан “KarFood”

Ռեստորան «KarFood»

Մեկ տարում վաճառքի ծավալը կրկնապատկվել է

«AmpulaBiz» առցանց խանութ

2,5 ամսում ավելացրել է վաճառքը 30%-ով SEO առաջխաղացման և Yandex-ում  համատեքստային գովազդի շնորհիվ

Интернет-магазин “AmpulaBiz”

«Ведьмино счастье» առցանց խանութ

1 տարվա ընթացքում վաճառքներն աճել են 45%-ով

Ընտանեկան գործունեության այգի «TeikaBoom»

Նվազեցրել ենք մեկ լիդի արժեքը 850 ռուբլուց մինչև 350 ռուբ.՝ 4 ամսում

Семейный активити парк “TeikaBoom”

Մեր կարծիքները

ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ

ԻՄԱՆԱԼ ՆԱԽԱԳԾԻ ԱՐԺԵՔԸ

Դիմումի մեջ նշեք ձեր անունը և հեռախոսահամարը:

Մեր մենեջերները կկապվեն ձեզ հետ, կպատասխանեն բոլոր հարցերին և կպատրաստեն կոմերցիոն առաջարկ:

Այս կայքը օգտագործում է թխուկներ՝ ձեր առցանց փորձը բարելավելու համար:

Օգտակար Telegram ալիք Promarketing-ից

Մենք կիսում ենք մեր փորձը, խորհուրդ ենք տալիս և առաջարկում բիզնեսի խթանման լավագույն լուծումները: Հետաքրքիր պատմություններ, իրադարձություններ մարքեթինգի ոլորտից և միայն ընթացիկ նորություններ: Գնացեք մեր օգտակար Telegram-ի ալիք և բաժանորդագրվեք։
Telegram Promarketing