Թարգեթավորված գովազդ Facebook/Instagram-ում
Ցանկանու՞մ եք բարձրացնել ապրանքանիշի ճանաչելիությունը և ներգրավել վճարունակ լսարան: Ճանաչելի դարձեք Facebook/Instagram-ում՝ թարգեթավորված գովազդի միջոցով և գտնեք հետաքրքրություններ ունեցող լսարաններ:

Թարգետավորված գովազդի առավելությունները Facebook/Instagram-ում
Թիրախային լսարանի ներգրավածություն
Սոցիալական ցանցերում գովազդը թույլ է տալիս արագ հասնել թիրախային լսարանին՝ օգտագործելով մեծ թվով զտիչներ՝ տեղանքից և լեզվից մինչև անձնական հետաքրքրություններ
Կարող եք առաջ գնալ առանց կայքի
Գովազդելով ձեր ապրանքներն ու ծառայությունները Facebook-ում, դուք կարող եք վաճառել ձեր պրոդուկտը և ստանալ պատվերներ անմիջապես հարթակի կամ մեսենջերի միջոցով. սա հարմար է նոր պրոդուկտը փորձարկելու կամ վեբ կայքի մշակման ժամանակ:
Գովազդի անհատականացում
Լսարանի սեգմենտավորումը հնարավորություն է տալիս օգտատերերին ցուցադրել տարբեր գովազդաներ՝ կախված նրանց կարգավիճակից, բնակության վայրից և այլ պարամետրերից
Ճանաչելիության բարձրացում
Գովազդային արշավը հնարավոր է կարգավորել ոչ միայն վաճառքի նպատակով, այլ նաև ապրանքանիշի ճանաչելիությունը բարձրացնելու նպատակով. այս դեպքում ձեր քոնթենթը կտեսնեն ավելի շատ մարդիկ:
Տարբեր ձևաչափեր
Օգտագործելով կարճ տեսանյութեր, տեքստային գրառումներ, կարուսելներ և գովազդային այլ ձևաչափեր, հնարավոր է մաքսիմալ բացահայտել արտադրանքի կամ միջոցառման առավելությունները:
Բյուջեի օպտիմալացում
Facebook-ում գովազդային արշավների վճարման մի քանի տարբերակ է գործում՝ կոնվերսիայի և ցուցադրության համար։ Սա թույլ է տալիս օպտիմալացնել ձեր ռազմավարությունը ձեր առաջխաղացման նպատակների համար և հասնել առավելագույն արդյունավետության ցանկացած բյուջեի դեպքում:
Թարգետավորված գովազդի գործիքակազմը Facebook/Instagram-ում
Դիզայն
Առցանց խանութ
Բազմէջանոց կայք
Մեկ էջանոց կայք
Վաճառող տեսանյութեր
Լիդ - մագնիտ
Չաթբոթ
Վեբինար կամ ավտո-վեբինար
Համայնքներ սոցիալական ցանցերում
Яндекс.Директ/РСЯ
Яндекс.Директ/Որոնում
Թարգեթ
VK գովազդ
Թարգեթ MyTarget
Առաջխաղացում Avito-ում
SEO
Telegram Ads
Google Ads
Թիզերային գովազդ
Գովազդ Yandex քարտեզների վրա
Գովազդ 2Գիսում
Ձայնային Ռոբոտներ
Հրապարակում լրատվամիջոցներում
PR
Սառը զանգեր
CRM համակարգ
IP հեռախոսակապ
Քոլլթրեքինգ
Email մարքեթինգ
Ավտոզանգեր
SMS մարքեթինգ
Сквозная аналитика
Չաթ բոթ մարքեթինգ
NPS
Customer Journey Map
Վաճառքների սկրիպտեր
Bitrix24
Salebot
Senler
BotFAQtor - պաշտպանություն բոթերից
Mindbox
Calltouch
Տեսանյութի վիդջեթ
Wazzup
Стадный инстинкт
Marquiz
1C
AMO CRM
Yandex Metrika
Телеграм АДС
Roistat
Uis
Yclients
Envybox
Իմ պահեստը
Մանգո օֆֆիս
Ի՞նչ է ներառում թարգետավորված գովազդի գործարկումը Facebook-ում:

Ապրանքի կամ ծառայության վերլուծություն
Սպառողի համար ապրանքի կամ ծառայության մրցակցային առավելությունների և արժեքի որոշում:

Թիրախային լսարանի վերլուծություն
Սպառողի հիմնական պահանջների բացահայտում, սեգմենտավորում՝ հիմնված սոցիալ-դեմոգրաֆիկ բնութագրերի, գտնվելու վայրի, հետաքրքրությունների և այլ պարամետրերի հիման վրա:

Գովազդային արշավի նպատակների համաձայնեցում
Ակնկալվող արդյունքի ընտրություն և ամենաիրատեսական ցուցանիշների որոնում, որոնց պետք է հանգեցնի գովազդային արշավը։

Մրցակցի աուդիտ
Կրեատիվների բովանդակության որոնում և վերլուծություն, որոնք օգտագործում են նմանատիպ թիրախային լսարան ունեցող ձեր մրցակիցները՝ առավել արդյունավետ ռազմավարություն ստեղծելու համար:

Գովազդային կրեատիվների մշակում
Գովազդային մակետների ստեղծում՝ հաշվի առնելով նախորդ փուլերում հավաքագրված տեղեկատվությունը և մեր թիմի փորձագետների փորձը:

Գովազդի անհատականացում
Գովազդային արշավի պարամետրերի կարգավորում յուրաքանչյուր գովազդի և թիրախային լսարանի համար՝ առավելագույն արդյունավետության հասնելու համար:

Գովազդային արշավների օպտիմիզացում
Ֆինանսական արդյունավետության օպտիմալացման և հայտերի քանակի ավելացման նպատակով արշավի տեխնիկական պարամետրերի լրացուցիչ ճշգրտում` պրոեկտի նպատակներին համապատասխան:

Տեխնիկական աջակցություն
Աջակցություն ծրագրի իրականացման ողջ ընթացքում՝ գովազդային արշավների կազմակերպում, գովազդի մոնիտորինգ, բյուջեի համալրում և տեխնիկական խնդիրների լուծում։
Ինչո՞ւ Է կոմպլեքս մոտեցումն ամենաարդյունավետը առցանց մարքեթինգում:
Ինտերնետ մարքեթինգում ցանկացած առաջխաղացում պլանավորելիս և գովազդային արշավներ սկսելիս կարևոր է միաժամանակ հաշվի առնել մի քանի պարամետր՝ նպատակները, թիրախային լսարանի վարքագիծը, օգտագործվող հարթակները և այլ տվյալներ: Դա կոմպլեքս մոտեցում է, որը թույլ է տալիս առաջարկել ամենաարդյունավետ լուծումները՝ հաշվի առնելով շուկայի ներկա բոլոր պայմանները:
ՄԵՐ ՔԵՅՍԵՐԸ
«AmpulaBiz» առցանց խանութ
2,5 ամսում ավելացրել է վաճառքը 30%-ով SEO առաջխաղացման և Yandex-ում համատեքստային գովազդի շնորհիվ


«Ведьмино счастье» առցանց խանութ
1 տարվա ընթացքում վաճառքներն աճել են 45%-ով
Ընտանեկան գործունեության այգի «TeikaBoom»
Նվազեցրել ենք մեկ լիդի արժեքը 850 ռուբլուց մինչև 350 ռուբ.՝ 4 ամսում

Մեր կարծիքները

«AmpulaBiz» առցանց խանութ
ProMarketing ընկերության հետ համագործակցության լավ փորձ ունեցանք։ Համատեղ աշխատանքը օգնեց մեծացնել մեր կայք այցելուների և պոտենցիալ հաճախորդների հարցումների քանակը: Խորհուրդ ենք տալիս համագործակցել և շնորհակալություն ձեր աշխատանքի համար:
Տնօրեն:
Ստրելնիկովա Լիլիա Իգորևնա

«MetallTS» առցանց խանութ
Մեզ դուր է եկել ընկերության անհատական մոտեցումը, անձնական մենեջերի տրամադրումը, ով համբերատար լսում և ընդունում է բոլոր հարցումները և պահանջները: Ես իմ երախտագիտությունն եմ հայտնում պրոֆեսիոնալիզմի, պատասխանատվության և արդյունավետ աշխատանքի համար։
Տնօրեն:
Պոպով Անդրեյ Վլադիսլավովիչ

«KarFood» ռեստորան
Գովազդային գործակալության մասնագետները ընտրել էին որակյալ հիմնաբառերը և կարժ ժամանակահատվածում, արդյունավետ կառավարել բյուջեն, ինչը մեզ թույլ տվեց շատ արագ հասնել կոնվերսիայի բարձր մակարդակի և մեծ թվով թիրախային զանգերի:
Տնօրեն:
Միշիկյան Կառլեն Սերեժաևիչ
ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ
ԻՄԱՆԱԼ ՆԱԽԱԳԾԻ ԱՐԺԵՔԸ
Դիմումի մեջ նշեք ձեր անունը և հեռախոսահամարը:
Մեր մենեջերները կկապվեն ձեզ հետ, կպատասխանեն բոլոր հարցերին և կպատրաստեն կոմերցիոն առաջարկ: