Կոնտեքստային գովազդ Google Ads-ում
Անհրաժե՞շտ է նոր հաճախորդներ ներգրավել կամ պատվերներ գրանցել: Օգտագործեք կոնտեքստային գովազդից Google-ում. պատվիրեք կոմպլեքս կարգավորում, և մենք կօգնենք ձեզ ներգրավել ձեր թիրախային լսարանը, ինչպես նաև կիրականացնենք այն օգտատերերի վերաթիրախավորում, որոնք արդեն հետաքրքրված էին ձեր ապրանքով կամ ծառայությամբ:

ԳՈՎԱԶԴԻ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ GOOGLE ADS-ում
Թիրախային լսարանը
Google Ads-ը հնարավորություն է տալիս թիրախավորել օգտատերերին ամբողջ աշխարհից, իսկ սեգմենտավորումը թույլ է տալիս թիրախավորել օգտատերերին անհրաժեշտ տեղանքից՝ ըստ հետաքրքրության, տարածքի և տասնյակ այլ պարամետրերի:
Ռեթարգեթինգ
Այս գործառույթը թույլ է տալիս ցուցադրել ձեր գովազդը օգտատերերին, որոնք արդեն մեկ անգամ հետաքրքրվել է պրոդուկտով, բայց դեռ չեն կատարել որևէ ծառայության գնում/ամրագրում:
Բյուջեի վերահսկում
Գովազդային արշավի համար նվազագույն ծախս չկա, և կա հնարավորություն վճարել կոնվերսիայի, այլ ոչ թե ցուցադրությունների համար, ինչը թույլ է տալիս աշխատել գրեթե ցանկացած բյուջեով:
Թիրախային լսարանի մեծացում
Լսարանի սեգմենտավորումը՝ զուգորդված օգտատերերի լայն բազայի հետ, թույլ է տալիս հասնել մեծ թվով պոտենցիալ և որակյալ այցելուների հաճախմանը ձեր վեբ կայք:
Մանրամասն վերլուծություն
Տարբեր գովազդների նկատմամբ արձագանքների մոնիտորինգը, գովազդի վրա սեղմած օգտատերերի վարքագիծի վերլուծությունը, և այլ տվյալներ օգնում են բարձրացնել գովազդի արդյունավետությունը գործարկումից հետո:
Բազմաֆորմատ
Գովազդի տարբեր ձևաչափերը թույլ են տալիս բարձրացնել գովազդի արդյունավետությունը օգտատերերի տարբեր կատեգորիաների համար:
Ինչ գործիքներ ենք կիրառում՝
Դիզայն
Առցանց խանութ
Բազմէջանոց կայք
Посадочная страница
Մեկ էջանոց լենդինգ
Վաճառող տեսանյութեր
Լիդ մագնիտ
Չաթբոթ
Վեբինար կամ ավտո-վեբինար
Маркетинг-кит
Համայնքները սոցիալական ցանցերում
Яндекс.Директ/РСЯ
Яндекс.Директ/Որոնում
Թարգեթ
ՎԿ գովազդ
Թարգեթ MyTarget
Առաջխաղացում Avito-ում
SEO
Telegram գովազդ
Google Ads
Թիզերային գովազդ
Ինֆլուենսեր գովազդ
Գովազդ Yandex քարտեզների վրա
Реклама на 2Гис
Ձայնային ռոբոտներ
Հրապարակում լրատվամիջոցներում
Продвижение на Юла
PR
Սառը զանգեր
CRM համակարգ
IP հեռախոսակապ
Քոլլթրեքինգ
Email մարքեթինգ
Ավտոզանգեր
СМС մարքեթինգ
Վերլուծություն
Չաթ բոտ մարքեթինգ
NPS
Customer Journey Map
Վաճառքների սկրիպտեր
Bitrix24
Salebot
Senler
BotFAQtor - պաշտպանություն բոտերից
Mindbox
Calltouch
Տեսանյութի վիդջեթ
Wazzup
Стадный инстинкт
Marquiz
1C
AMO CRM
Yandex Metrika
Telegram գովազդ
Roistat
Uis
Yclients
Envybox
Իմ Պահեստը
Մանգո գրասենյակ
Ինչ է ներառում ծառայությունը

Ապրանքի կամ ծառայության վերլուծություն
Ծանոթացում գովազդվող ապրանքի կամ ծառայության առանձնահատկություններին, սպառողի համար մրցակցային առավելությունների և արժեքի բացահայտում:

Թիրախային լսարանի վերլուծություն
Հիմնական սպառողական արժեքների բացահայտում և ճշգրիտ սեգմենտավորում՝ հիմնված սոցիալ-ժողովրդագրական բնութագրերի, որոնման հարցումների և այլ պարամետրերի հիման վրա:

Գովազդային նպատակի համաձայնեցում
Ընտրում ենք գովազդի նպատակ, որին պետք է հասնենք և ստուգում ենք կայքը կամ սոց. ցանցը ինչքանով է պատրաստ գովազդային արշավի:

Մրցակցի աուդիտ
Այլ գովազդների մոնիթորինգ նմանատիպ թիրախային լսարանի համար՝ բացահայտելու խթանման ամենաարդյունավետ ռազմավարությունները:

Գովազդային մակետների մշակում
Ապրանքի, թիրախային լսարանի և շուկայի բնութագրերի վերաբերյալ տվյալների հիման վրա գովազդային մակետի կազմում:

A/B թեստավորում
Լուսանկարների, տեսանյութերի և գովազդային տեքստի ամենաարդյունավետ համադրությունների ընտրություն՝ հիմնված թիրախային լսարանի արձագանքների վրա:

Գովազդի օպտիմալացում
Գովազդային մակետների վերջնականացում և առաջարկների բարելավում փորձնական մեկնարկից հետո:

Տեխնիկական աջակցություն
Գովազդային հաշիվ ստեղծելու, գովազդի մոնիտորինգի և գովազդային արշավի ընթացքում գովազդային բյուջեն համալրելու բոլոր տեխնիկական առաջադրանքների կատարումը:
Ինչու՞ է կոմպլեքս մոտեցումն ամենաարդյունավետը թվային մարքեթինգում:
Կոմպլեքս մոտեցումը մեզ թույլ է տալիս հիմնվել պրոեկտի նպատակների վրա և հաշվի առնել ապրանքների կամ ծառայությունների պոտենցիալ սպառողների շահերը՝ գործարկելով առցանց խթանման գործիքներ: Մենք ընտրում ենք ամենաարդյունավետ լուծումները, խորհուրդ ենք տալիս թիրախային լսարանի առավելագույն ներգրավածությամբ հարթակներ և հայտերի ներգրավման ցածր արժեքը:
ՄԵՐ ՔԵՅՍԵՐԸ
«AmpulaBiz» առցանց խանութ
2,5 ամսում ավելացրել է վաճառքը 30%-ով SEO առաջխաղացման և Yandex-ում համատեքստային գովազդի շնորհիվ


«Ведьмино счастье» առցանց խանութ
1 տարվա ընթացքում վաճառքներն աճել են 45%-ով
Ընտանեկան գործունեության այգի «TeikaBoom»
Նվազեցրել ենք մեկ լիդի արժեքը 850 ռուբլուց մինչև 350 ռուբ.՝ 4 ամսում

Մեր կարծիքները

«AmpulaBiz» առցանց խանութ
ProMarketing ընկերության հետ համագործակցության լավ փորձ ունեցանք։ Համատեղ աշխատանքը օգնեց մեծացնել մեր կայք այցելուների և պոտենցիալ հաճախորդների հարցումների քանակը: Խորհուրդ ենք տալիս համագործակցել և շնորհակալություն ձեր աշխատանքի համար:
Տնօրեն:
Ստրելնիկովա Լիլիա Իգորևնա

«MetallTS» առցանց խանութ
Մեզ դուր է եկել ընկերության անհատական մոտեցումը, անձնական մենեջերի տրամադրումը, ով համբերատար լսում և ընդունում է բոլոր հարցումները և պահանջները: Ես իմ երախտագիտությունն եմ հայտնում պրոֆեսիոնալիզմի, պատասխանատվության և արդյունավետ աշխատանքի համար։
Տնօրեն:
Պոպով Անդրեյ Վլադիսլավովիչ

«KarFood» ռեստորան
Գովազդային գործակալության մասնագետները ընտրել էին որակյալ հիմնաբառերը և կարժ ժամանակահատվածում, արդյունավետ կառավարել բյուջեն, ինչը մեզ թույլ տվեց շատ արագ հասնել կոնվերսիայի բարձր մակարդակի և մեծ թվով թիրախային զանգերի:
Տնօրեն:
Միշիկյան Կառլեն Սերեժաևիչ
ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ
ԻՄԱՆԱԼ ՆԱԽԱԳԾԻ ԱՐԺԵՔԸ
Դիմումի մեջ նշեք ձեր անունը և հեռախոսահամարը:
Մեր մենեջերները կկապվեն ձեզ հետ, կպատասխանեն բոլոր հարցերին և կպատրաստեն կոմերցիոն առաջարկ: