Skip links

Կոնտեքստային գովազդ Google Ads-ում

Անհրաժե՞շտ է նոր հաճախորդներ ներգրավել կամ պատվերներ գրանցել: Օգտագործեք կոնտեքստային գովազդից Google-ում. պատվիրեք կոմպլեքս կարգավորում, և մենք կօգնենք ձեզ ներգրավել ձեր թիրախային լսարանը, ինչպես նաև կիրականացնենք այն ​​օգտատերերի վերաթիրախավորում, որոնք արդեն հետաքրքրված էին ձեր ապրանքով կամ ծառայությամբ:

Контекстная реклама в Google Ads

ԳՈՎԱԶԴԻ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ GOOGLE ADS-ում

Թիրախային լսարանը

Google Ads-ը հնարավորություն է տալիս թիրախավորել օգտատերերին ամբողջ աշխարհից, իսկ սեգմենտավորումը թույլ է տալիս թիրախավորել օգտատերերին անհրաժեշտ տեղանքից՝ ըստ հետաքրքրության, տարածքի և տասնյակ այլ պարամետրերի:

Ռեթարգեթինգ

Այս գործառույթը թույլ է տալիս ցուցադրել ձեր գովազդը օգտատերերին, որոնք արդեն մեկ անգամ հետաքրքրվել է պրոդուկտով, բայց դեռ չեն կատարել որևէ ծառայության գնում/ամրագրում:

Բյուջեի վերահսկում

Գովազդային արշավի համար նվազագույն ծախս չկա, և կա հնարավորություն վճարել կոնվերսիայի, այլ ոչ թե ցուցադրությունների համար, ինչը թույլ է տալիս աշխատել գրեթե ցանկացած բյուջեով:

Թիրախային լսարանի մեծացում

Լսարանի սեգմենտավորումը՝ զուգորդված օգտատերերի լայն բազայի հետ, թույլ է տալիս հասնել մեծ թվով պոտենցիալ և որակյալ այցելուների հաճախմանը ձեր վեբ կայք:

Մանրամասն վերլուծություն

Տարբեր գովազդների նկատմամբ արձագանքների մոնիտորինգը, գովազդի վրա  սեղմած օգտատերերի վարքագիծի վերլուծությունը, և այլ տվյալներ օգնում են բարձրացնել գովազդի արդյունավետությունը գործարկումից հետո:

Բազմաֆորմատ

Գովազդի տարբեր ձևաչափերը թույլ են տալիս բարձրացնել գովազդի արդյունավետությունը օգտատերերի տարբեր կատեգորիաների համար:

Ինչ գործիքներ ենք կիրառում՝

Ինչ է ներառում ծառայությունը

Ապրանքի
կամ ծառայության վերլուծություն

Ապրանքի կամ ծառայության վերլուծություն

Ծանոթացում գովազդվող ապրանքի կամ ծառայության առանձնահատկություններին, սպառողի համար մրցակցային առավելությունների և արժեքի բացահայտում:

Թիրախային
լսարանի վերլուծություն

Թիրախային լսարանի վերլուծություն

Հիմնական սպառողական արժեքների բացահայտում և ճշգրիտ սեգմենտավորում՝ հիմնված սոցիալ-ժողովրդագրական բնութագրերի, որոնման հարցումների և այլ պարամետրերի հիման վրա:

Գովազդային նպատակի համաձայնեցում

Գովազդային նպատակի համաձայնեցում

Ընտրում ենք գովազդի նպատակ, որին պետք է հասնենք և ստուգում ենք կայքը կամ սոց. ցանցը ինչքանով է պատրաստ գովազդային արշավի:

Մրցակցի
աուդիտ

Մրցակցի աուդիտ

Այլ գովազդների մոնիթորինգ նմանատիպ թիրախային լսարանի համար՝ բացահայտելու խթանման ամենաարդյունավետ ռազմավարությունները:

Գովազդային
մակետների մշակում

Գովազդային մակետների մշակում

Ապրանքի, թիրախային լսարանի և շուկայի բնութագրերի վերաբերյալ տվյալների հիման վրա գովազդային մակետի կազմում:

A/B թեստավորում

A/B թեստավորում

Լուսանկարների, տեսանյութերի և գովազդային տեքստի ամենաարդյունավետ համադրությունների ընտրություն՝ հիմնված թիրախային լսարանի արձագանքների վրա:

Գովազդի
օպտիմալացում

Գովազդի օպտիմալացում

Գովազդային մակետների վերջնականացում և առաջարկների բարելավում փորձնական մեկնարկից հետո:

Տեխնիկական
աջակցություն

Տեխնիկական աջակցություն

Գովազդային հաշիվ ստեղծելու, գովազդի մոնիտորինգի և գովազդային արշավի ընթացքում գովազդային բյուջեն համալրելու բոլոր տեխնիկական առաջադրանքների կատարումը:

Ինչու՞ է կոմպլեքս մոտեցումն ամենաարդյունավետը թվային մարքեթինգում:

Կոմպլեքս մոտեցումը մեզ թույլ է տալիս հիմնվել պրոեկտի նպատակների վրա և հաշվի առնել ապրանքների կամ ծառայությունների պոտենցիալ սպառողների շահերը՝ գործարկելով առցանց խթանման գործիքներ: Մենք ընտրում ենք ամենաարդյունավետ լուծումները, խորհուրդ ենք տալիս թիրախային լսարանի առավելագույն ներգրավածությամբ հարթակներ և հայտերի ներգրավման ցածր արժեքը:

ՄԵՐ ՔԵՅՍԵՐԸ

Ресторан “KarFood”

Ռեստորան «KarFood»

Մեկ տարում վաճառքի ծավալը կրկնապատկվել է

«AmpulaBiz» առցանց խանութ

2,5 ամսում ավելացրել է վաճառքը 30%-ով SEO առաջխաղացման և Yandex-ում  համատեքստային գովազդի շնորհիվ

Интернет-магазин “AmpulaBiz”

«Ведьмино счастье» առցանց խանութ

1 տարվա ընթացքում վաճառքներն աճել են 45%-ով

Ընտանեկան գործունեության այգի «TeikaBoom»

Նվազեցրել ենք մեկ լիդի արժեքը 850 ռուբլուց մինչև 350 ռուբ.՝ 4 ամսում

Семейный активити парк “TeikaBoom”

Մեր կարծիքները

ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ

ԻՄԱՆԱԼ ՆԱԽԱԳԾԻ ԱՐԺԵՔԸ

Դիմումի մեջ նշեք ձեր անունը և հեռախոսահամարը:

Մեր մենեջերները կկապվեն ձեզ հետ, կպատասխանեն բոլոր հարցերին և կպատրաստեն կոմերցիոն առաջարկ:

Այս կայքը օգտագործում է թխուկներ՝ ձեր առցանց փորձը բարելավելու համար:

Օգտակար Telegram ալիք Promarketing-ից

Մենք կիսում ենք մեր փորձը, խորհուրդ ենք տալիս և առաջարկում բիզնեսի խթանման լավագույն լուծումները: Հետաքրքիր պատմություններ, իրադարձություններ մարքեթինգի ոլորտից և միայն ընթացիկ նորություններ: Գնացեք մեր օգտակար Telegram-ի ալիք և բաժանորդագրվեք։
Telegram Promarketing