Skip links

Կոմպլեքս Մարքեթինգ

Ցանկանու՞մ եք ձեր բիզնեսը գրանցի առաջընթաց շուկայում, ներգրավի ավելի շատ հաճախորդներ և ստեղծի ավելի շատ շահույթ: Մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը, որը արդյունավետորեն համատեղում է տարբեր գովազդային գործիքներ և միջոցներ, կարող է վճռորոշ լինել այս նպատակներին հասնելու համար:

12 տարի

Փորձագիտություն

150+

Քեյսեր

45 մլն +

Կառավարվող բյուջե

ԿՈՄՊԼԵՔՍ ՄԱՐՔԵՏԻՆԳԻ ԱՌԱՎԵԼՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Ապրանքանիշի ամբողջական պատկեր​

Կոմպլեքս մոտեցումը թույլ է տալիս ստեղծել ապրանքանիշի ամբողջական պատկեր սպառողների աչքերում: Այն նպաստում է ճանաչելության և ընկերության նկատմամբ վստահության բարձրացմանը:​

Բազմալիքային​

Կոմպլեքս մարքեթինգը միաժամանակ օգտագործում է մի քանի ալիք (օրինակ՝ SEO, SMM, կոնտեքստային գովազդ, E-mail մարքեթինգ), ինչը թույլ է տալիս ամենաարդյունավետ կերպով կազմակերպել շփումը լսարանի հետ:​

Ծախսերի օպտիմալացում​

Տարբեր գործիքների համադրությունը թույլ է տալիս օպտիմալացնել գովազդային բյուջեն և հասնել առավելագույն եկամտաբերության յուրաքանչյուր ներդրված դրամից:​

Լսարանի ներգրավվածության բարձրացում​

Բազմալիքային մոտեցումը մեծացնում է թիրախային լսարանի ներգրավվածության բարձրացմանը, քանի որ օգտատերը գովազդի հետ փոխազդում է մի քանի ուղիներով:​

Վերլուծություն​

Վերլուծությունները թույլ են տալիս ընկերություններին տվյալների հիման վրա կայացնել հիմնավորված որոշումներ, ինչը նպաստում է ռեսուրսների ավելի արդյունավետ բաշխմանը և մարքեթինգային արշավների արդյունքների բարելավմանը:​

Այցելուից հաճախորդի փոխակերպում​

Տարբեր գործիքների համադրությունն օգնում է այցելուներին իրական գնորդների վերածել՝ մեծացնելով կոնվերսիան:​

ԿՈՄՊԼԵՔՍ ՄԱՐՔԵՏԻՆԳԻ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐ

ԻՆՉ Է ՆԵՐԱՌՎԱԾ ԿՈՄՊԼԵՔ ԱՇԽԱՏԱՆՔՈՒՄ

Մրցակիցների
վերլուծություն​

Մրցակիցների վերլուծություն​

Շուկայում մրցակիցների գործողությունների և ռազմավարությունների ուսումնասիրություն՝ որոշելու նրանց ուժեղ և թույլ կողմերը և բացահայտելու հնարավորությունները ձեր բիզնեսի համար:​

Թրաֆիկի
ուղիների ընտրություն​

Թրաֆիկի ուղիների ընտրություն​

Հաճախորդների ձեռքբերման ամենաարդյունավետ ուղիների (օրինակ՝ սոցիալական ցանցեր, համատեքստային գովազդ, SEO) որոշում՝ կախված ձեր թիրախային լսարանից և բյուջեից:​

Մարքեթինգային
ռազմավարության մշակում​

Մարքեթինգային ռազմավարության մշակում​

Ընդհանուր գործողությունների պլանի ստեղծում՝ ներառյալ նպատակները, թիրախային լսարանը, առաջարկը, դիրքավորումը և հաղորդակցության ռազմավարություններ:​

Թրաֆիկի
գործարկում​

Թրաֆիկի գործարկում​

Գովազդային արշավների մեկնարկը ընտրված ալիքներով թիրախային լսարան գրավելու համար:​

Վերլուծության
կարգավորում​

Վերլուծության կարգավորում​

Վերլուծական համակարգի տեղադրում մարքեթինգային արշավների արդյունքները հետևելու և չափելու համար:​

Արդյունքների
չափում և վերլուծություն

Արդյունքների չափում և վերլուծություն

Արդյունավետության գնահատում՝ հիմք ընդունելով վերլուծական տվյալները և ռազմավարության շտկում ըստ անհրաժեշտության։

Թրաֆիկի
գործարկում​

Թրաֆիկի գործարկում​

Գովազդային արշավների մեկնարկը ընտրված ալիքներով թիրախային լսարան գրավելու համար:​

Թրաֆիկի
և ձագարի ճշգրտումներ​

Թրաֆիկի և ձագարի ճշգրտումներ​

Ձեռքբերման ուղիների և վաճառքի ձագարների օպտիմիզացում ստացված արդյունքների հիման վրա։​

Ինչու՞ է կոմպլեքս մոտեցումն ամենաարդյունավետը առցանց մարքեթինգում:

Որպես ինտեգրված մոտեցման մաս՝ մենք գործում ենք՝ ելնելով ձեր բիզնես նպատակներից և խնդիրներից, ինչպես նաև ձեր թիրախային լսարանի վարքագծից: Մենք ընտրում ենք ամենաարդյունավետ հաղորդակցման ուղիները, գովազդային հարթակները, գործիքները և գովազդային ձևաչափերը՝ նվազագույն ծախսերով առավելագույն ազդեցությամբ ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունը խթանելու համար:

ՄԵՐ ՔԵՅՍԵՐԸ

Ресторан “KarFood”

Ռեստորան «KarFood»

Մեկ տարում վաճառքի ծավալը կրկնապատկվել է

«AmpulaBiz» առցանց խանութ

2,5 ամսում ավելացրել է վաճառքը 30%-ով SEO առաջխաղացման և Yandex-ում  համատեքստային գովազդի շնորհիվ

Интернет-магазин “AmpulaBiz”

«Ведьмино счастье» առցանց խանութ

1 տարվա ընթացքում վաճառքներն աճել են 45%-ով

Մանկական խաղահրապարակ «TeikaBoom»

Նվազեցրել ենք մեկ լիդի արժեքը 850 ռուբլուց մինչև 350 ռուբ.՝ 4 ամսում

Семейный активити парк “TeikaBoom”

Մեր կարծիքները

ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ

ԻՄԱՆԱԼ ՆԱԽԱԳԾԻ ԱՐԺԵՔԸ

Դիմումի մեջ նշեք ձեր անունը և հեռախոսահամարը:

Մեր մենեջերները կկապվեն ձեզ հետ, կպատասխանեն բոլոր հարցերին և կպատրաստեն կոմերցիոն առաջարկ:

Այս կայքը օգտագործում է թխուկներ՝ ձեր առցանց փորձը բարելավելու համար:

Օգտակար Telegram ալիք Promarketing-ից

Մենք կիսում ենք մեր փորձը, խորհուրդ ենք տալիս և առաջարկում բիզնեսի խթանման լավագույն լուծումները: Հետաքրքիր պատմություններ, իրադարձություններ մարքեթինգի ոլորտից և միայն ընթացիկ նորություններ: Գնացեք մեր օգտակար Telegram-ի ալիք և բաժանորդագրվեք։
Telegram Promarketing